ПРОБЛЕМИ С КЛИМАТРОНИКА


КЛИМАТРОНИК

1 — Подача воздуха к ветровому стеклу и боковым стеклам
2 — Подача воздуха к верхней части тела
Боковые колесики позволяют плавно открывать и закрывать подачу воздуха, а рычажки обеспечивают изменение направления потока поступающего воздуха. Среднее колесико регулирует соотношение холодного и теплого воздуха
3 — Подача воздуха к ногам в передней части салона
Аналогичные сопла имеются и в задней части салона
4 — Циркуляционный режим / Автоматика контроля загрязненности наружного воздуха (AUC)*
5 — Регулятор подачи воздуха
6 — Регулятор температуры
7 — Автоматическое распределение воздуха
8 — Индивидуальное распределение воздуха
9 — Решетка забора воздуха для температурного датчика – не загораживайте
10 — Индикатор температуры, подаваемого воздуха
11 — Размораживание и сушка стекол
12 — Кондиционер
13 — Обогрев заднего стекла

Често срещани проблеми:

1) Клапанът на парното не затваря и топлата вода минава през тръбите на купето:

Причини:

– Повреда в клапана или температурния датчик вграден в управлението на климатика не отчита правилно!

Клапанът се намира в двигателния отсек под кутията на въздушния филтър!

В жабката има предпазител – бушон номер 62, който е вързан с клапана!

Проверете да не е изгорял и ако е така го сменете с друг 7,5А.

Когато електромагнитния клапан е затворен тръбите,които влизат в купето са студени,а когато не е – тръбите са топли.

КлапанПарноКлапанПарно1

Температурният датчик се намира в панела на управлението на климатика в купето, отзад на лявата решетка над бутона AUTO. Има вграден малък вентилатор,който взима въздух от купето за да се актуализира температурата вътре. Когато се замърси от прах и други боклуци се появява проблема с неправилното отчитане на температурата в купето.При мен,например духаше студено само от централните въздуховоди а от другите на предното стъкло и в краката топло.След като проверих напрежението на буксата на електромагнитния клапан,че не се променя реших да напръскам с контактен спрей датчика в управлението на климатика. След обилно пръскане и подсушаване, постигнах желания резултат: от всички страни духаше вече само студено при включен климатик.

ПроблемиКлиматроник

 

BMW E46 BULGARIA
ИСТОРИЯ
МОДИФИКАЦИИ И ДВИГАТЕЛИ
РЪКОВОДСТВО НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
СХЕМА ПРЕДПАЗИТЕЛИ
СХЕМИ ЕЛЕКТРООБОРУДВАНЕ
ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ
КОДОВЕ НА ЦВЕТОВЕ ЗА ОКАБЕЛЯВАНЕ
МОБИЛНА ДИАГНОСТИКА
СПИСЪК С КОМПЮТЪРНИ ГРЕШКИ
КОМПЮТЪРНИ ГРЕШКИ ДВИГАТЕЛ
КОМПЮТЪРНИ ГРЕШКИ ABS
ПОЧИСТВАНЕ НА ДЕБИТОМЕРА
СНИМКИ
ВИДЕО

Вашият коментар