1 — Подача воздуха к ветровому стеклу и боковым стеклам 2 — Подача воздуха к верхней части тела Боковые колесики позволяют плавно открывать и закрывать подачу воздуха, а рычажки обеспечивают изменение направления потока поступающего воздуха. Среднее колесико регулирует соотношение холодного и теплого воздуха 3 — Подача воздуха к ногам в передней части салона Аналогичные сопла имеются и в задней части салона 4 — Циркуляционный режим / Автоматика контроля загрязненности наружного воздуха (AUC)* |
5 — Регулятор подачи воздуха 6 — Регулятор температуры 7 — Автоматическое распределение воздуха 8 — Индивидуальное распределение воздуха 9 — Решетка забора воздуха для температурного датчика – не загораживайте 10 — Индикатор температуры, подаваемого воздуха 11 — Размораживание и сушка стекол 12 — Кондиционер 13 — Обогрев заднего стекла |
Често срещани проблеми:
1) Клапанът на парното не затваря и топлата вода минава през тръбите на купето:
Причини:
– Повреда в клапана или температурния датчик вграден в управлението на климатика не отчита правилно!
Клапанът се намира в двигателния отсек под кутията на въздушния филтър!
В жабката има предпазител – бушон номер 62, който е вързан с клапана!
Проверете да не е изгорял и ако е така го сменете с друг 7,5А.
Когато електромагнитния клапан е затворен тръбите,които влизат в купето са студени,а когато не е – тръбите са топли.
Температурният датчик се намира в панела на управлението на климатика в купето, отзад на лявата решетка над бутона AUTO. Има вграден малък вентилатор,който взима въздух от купето за да се актуализира температурата вътре. Когато се замърси от прах и други боклуци се появява проблема с неправилното отчитане на температурата в купето.При мен,например духаше студено само от централните въздуховоди а от другите на предното стъкло и в краката топло.След като проверих напрежението на буксата на електромагнитния клапан,че не се променя реших да напръскам с контактен спрей датчика в управлението на климатика. След обилно пръскане и подсушаване, постигнах желания резултат: от всички страни духаше вече само студено при включен климатик.
BMW E46 BULGARIA
ИСТОРИЯ
МОДИФИКАЦИИ И ДВИГАТЕЛИ
РЪКОВОДСТВО НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
СХЕМА ПРЕДПАЗИТЕЛИ
СХЕМИ ЕЛЕКТРООБОРУДВАНЕ
ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ
КОДОВЕ НА ЦВЕТОВЕ ЗА ОКАБЕЛЯВАНЕ
МОБИЛНА ДИАГНОСТИКА
СПИСЪК С КОМПЮТЪРНИ ГРЕШКИ
КОМПЮТЪРНИ ГРЕШКИ ДВИГАТЕЛ
КОМПЮТЪРНИ ГРЕШКИ ABS
ПОЧИСТВАНЕ НА ДЕБИТОМЕРА
СНИМКИ
ВИДЕО