ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ


– Жълта лампа за маслото:
Свети,когато нивото на маслото е ниско;
Свети когато е повреден датчика за нивото на маслото.

– Лампа за еърбега(червена лампа изобразяваща човек в профил с колан и балонче пред лицето му):
Свети,когато има отчетена грешка в системата за Airbgs. Най-честият проблем е датчика на пасажерската седалка;
Лампата може да бъде изгасена само след диагностика!

– Звуков сигнал придружен от мигащи +3 градуса на арматурното табло:
Предупреждава ви за външната температура и че са възможни заледявания.

– Светеща лампа на ABS в комбинация с лампа на DSC(ASC):
Най-често проблем с датчиците на колелата.

– Индикация за изгорели светлини(червени лампи с формата на фар,пред или зад светеща в червено лампа с формата на кола на таблото):
Дава индикация за изгоряла лампа;
Може да свети и при слаб контакт в буксите;
Диодни Angel Eyes;
Възрастни лампи(но светещи);
Допълнително монтирани диодни стопове;
Допълнително монтирани ксенонови фарове;

– Жълта лампа за накладки:
Свети ,когато е прекъснат датчика на накладките или когато са износени накладките
датчиците са два:
-един на предно ляво;
-един на задно дясно;
Лампата изгасва след смяна на датчиците!

– Постоянно свирещ парктроник:
Най-често при изгорял датчик.

-Огледалата се подгряват постоянно
Масово е така!!!

– 15 цолови джанти не стават на коли,произведени след „фейслифт“-а
Причината е по-голям спирачен диск и при монтаж джантата опира в спирачния апарат!
15-ки стават на следните модели след фейслифта – 316i, 318i /някои/, 320i/някои/ и 318D.

– Миризма на изгорели газове в купето(при дизелите):
Често срещан проблем е скъсана мека връзка на генерацията или нахлуване на изгорели газове от нафтовата печката,чиито ауспух се намира отпред в дясно.

– Сверяване на часовника:
Часовникът се сверява с дясното лостче на километража по следният начин:
Ако искате да върнете назад часовника завъртате лостчето (около 2мм докато опре)обратно на часовниковата стрелка и натискате същевремено!
Ако искате да „бутнете“ напред времето,правите същото по посока на часовниковата стрелка.
Колкото повече задържате лостчето-толкова по-бързо се сверява часовника,който
може да показва в два режима (12 часов и 24 часов).
Често срещан проблем:Не може да се свери часовника поради счупено или неправилно поставено лостче при разглобяване/сглобяване на километража!

– Външната температура,която показва термометърът е не реална:
Най-честият проблем е сързан с датчикът,който се намира отдолу в ляво на предната броня и представлява електрод с дебелина около 4кв.мм и дължина около 40мм.

BMW E46 BULGARIA
ИСТОРИЯ
РЪКОВОДСТВО НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
СХЕМА ПРЕДПАЗИТЕЛИ
СХЕМИ ЕЛЕКТРООБОРУДВАНЕ
ПОЧИСТВАНЕ НА ДЕБИТОМЕРА
КОДОВЕ НА ЦВЕТОВЕ ЗА ОКАБЕЛЯВАНЕ
СПИСЪК С КОМПЮТЪРНИ ГРЕШКИ
ПРОБЛЕМИ С КЛИМАТРОНИКА
СНИМКИ
ВИДЕО

Вашият коментар